Tom Dixon.

Márkává vált név

Tom Dixon lámpáival már biztosan találkozott mindenki. Méltán híresek a termékei, hiszen mind ikonikus design darabokká váltak az évek során. Egyszerűek, mégis van bennük valami, amitől különlegesek lesznek, amitől kiemelkednek a többi közül. A legkülönbözőbb belső terekben vannak példák az alkalmazására, nagyon jól mutatnak önmagukban és csoportosan is, legyen szó étteremről, irodáról, kávézóról, vagy akár az otthonunkról. A formavilágát tekintve ezek alkotások kitűnően ötvözik a klasszikus vonulatot a modern kor extravaganciájával, a letisztult szabályszerűséget a merész formatervezéssel.

“Tom Dixon egy 2002-ben alapított brit lámpa és bútortervező és gyártó cég. A Tom Dixon márkát a nemzeti hagyomány, a nemzet egyedi öröksége inspirálták, elkötelezettséget vállalva a brit bútoripar innovációs és misszionisztikus felélesztésére. 2004-ben Proventus a svéd gyökerű magán befektetési társaság, összeáll Tom Dixonnal, hogy létrehozzák a Design Research, tervező és termékfejlesztő céget. Tom Dixon évente bemutatja új kollekcióját a Nemzetközi Milánói Bútorvásáron és termékeit több mint 63 országban értékesíti. Mostanság befejezett projektek: Barbecoa, Jamie Oliver és Adam Perry Lang’s új étterme , Tazmania Ballroom, a private members club Hong Kong belvárosában. 2007-ben a Design Research Studio a Design Research Group belsőépítészeti tervezéssel foglalkozó ágává vált. A nagy jelentőségű projektetek magukban foglalják a Shoreditch House-t és Paramount private members’ clubs ,úgy mint Joseph’s flagship áruházát Old Bond Street-en, London-ban. Miután dolgozott az olasz gyártó, Cappelini műhelyében, ahol megtervezte a híres S széket, Tom elment, hogy megalapítsa saját cégét, ’Eurolounge’ néven, amelyben készítette és árusította a sokat ünnpelt Jack lámpát. 1998-ban Dixont kinevezték a Habitat vezető tervezőjévé, 2008-ban pedig kreatív igazgató lett. 2001-ben elnyerte az Order of the British Empire díjat, kitüntetést. Ő Tom Dixon kreatív igazgatója. A Tom Dixon márka nagyon gyors ütemű fejlődési szakaszba van, a cég azt reméli, hogy több mint kétszeresére nő a következő pár év alatt.”

www.tomdixon.net

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .